25 Eylül 2008 Perşembe

Matematik 4. ve 5. sınıf dersleri

Matematik 4. ve 5. Sınıflar

TTNET vitamin matematik 4. ve 5ci sınıt ögrencilerine matematiği eglenceli bir şekilde öğrenmek için amaçlanmıştır...

TTNET VİTAMİN Matematik 4-5 , Millî Eğitim Bakanlığı'nın müfredatına uygun olarak hazırlanmıştır. Millî Eğitim Bakanlığı müfredatındaki konu başlıkları Matematik 4-5 içindeki konu anlatım bölümleri ile uyumludur. Bu konu anlatım bölümlerinde müfredattaki bilgilerin kolayca edinilmesine yardımcı olabilecek uygun görsel ve işitsel malzemeler kullanılmıştır. Her aşamada öğrencilerin pedagojik düzeyi dikkate alınmıştır. TTNET VİTAMİN Matematik 4-5, öğrencilerin sadece matematiği öğrenmelerini değil, aynı zamanda araştırma ve keşif yapabilmelerini de hedeflemektedir. TTNET VİTAMİN Matematik 4-5, öğrencilerin aktif katılımının sağlanması amacıyla sınıf ortamları oluşturulmasına yardımcı olur.
TTNET VİTAMİN Matematik 4-5'te her konu anlatımı Düşünüyorum, Öğreniyorum, Uyguluyorum ve Kendimi Değerlendiriyorum bölümlerinden oluşmaktadır. Taşıdığı bu özellikleriyle TTNET VİTAMİN Matematik 4-5, öğrenme alanlarının sınıf içindeki bilgi aktarım sürecini desteklemektedir.

TTNET VİTAMİN Matematik 4-5’te her konu anlatımı Düşünüyorum bölümüyle başlar. Bu bölümde öğrencilere yöneltilen soru, anlatılan durum ve gösterilen resimler öğrencileri motive etmeye yönelik uygulamalardır. Böylece öğrencilerin ilgileri öğrenme alanına çekilmiş olur

Hiç yorum yok: